Carolien van Bloemendal, wereldwijd directeur in supply chain management, MSD

Het is altijd zeer prettig werken met Nanno. Hij heeft in een gesprek aan een half woord voldoende om de essentie te vangen en daar een goed en prettig leesbaar verhaal van te maken. Zijn artikelen zijn goed afgestemd op een breed publiek, maar hij kan ze ook zeer eenvoudig toespitsen op een kleinere doelgroep, indien gewenst. Echt iemand die meedenkt over de communicatie en informatievoorziening binnen een bedrijf.

Caroline Doornebos, medisch directeur MSD Nederland

Wat mij altijd weer in positieve manier verrast is hoe Nanno door het stellen van de juiste vragen een goed en ‘spot on’ beeld kan schetsen van vaak complexe materie en daar ook relatief weinig tekst voor nodig heeft. Vervolgens is hij in staat dit op een zodanige wijze op te schrijven, dat het verhaal prettig leesbaar is en het ook voor mensen die niets van het onderwerp afweten, boeiend is om te lezen. Interviewen en schrijven is echt een vak, en Nanno heeft met veel verhalen bewezen dat hij dit vak uitstekend verstaat!

Jochem Uytdehaage, Olympisch kampioen en medeoprichter Stichting Sporttop

Ergens in 2003 kwam ik in contact met Nanno. Wij hadden allebei de wens om iets voor talent in de sport te gaan doen. Ik was nog actief als schaatser, maar na enkele gesprekken besloten we in 2004 om samen Stichting Sporttop op te zetten. Ik kan oprecht zeggen dat zonder Nanno Sporttop niet was geweest waar wij nu staan anno 2015. De kracht van Nanno ligt in het goed kunnen verwoorden van wat er speelt en dit vertalen naar beleid op papier of acties in het veld. Ook het schrijven van nieuwsbrieven en websiteteksten en optreden als spin in het web, deed hij uitstekend.

Jacques Kleinkramer, Managing Director Broekman Logistics (voorheen: o.a. VSL)

In mijn tijd als CEO bij VSL hadden wij meerdere uitdagingen na de verzelfstandiging als bedrijf dat voorheen onderdeel was van Vos Logistics. Nanno heeft ons hier fantastisch geholpen door mee te denken, maar ook mee te werken aan onze positionering in de markt. Van de tenaamstelling tot onze nieuwsbrief die – letterlijk – over de hele wereld een graag gezien stuk was. De interviews, met collega’s en klanten, deed Nanno op een zeer professionele manier, waarna er interessante, maar ook leuke stukken ontstonden die door “de markt”  dus graag gelezen werden. Ook het voorbereiden en schrijven van persberichten zit in zijn pakket, waardoor wij als bedrijf altijd zeer professioneel naar buiten konden treden. Daarnaast, en dat is niet het minst belangrijk, is Nanno een flexibel persoon die zich aanpast aan de klantvraag en een zeer aimabel mens.

Paul Boers, owner of Cyclon International

“Deze maand bestaat Cyclon 30 jaar. Nanno heeft een belangrijke rol gespeeld in de naamsbekendheid van ons merk bij sporters in het algemeen en wielrenners in het bijzonder. Betrokken, bevlogen, betrouwbaar en deskundig. Kortom iemand waarop je je communicatie kunt bouwen.”

Peter Schoof, directeur Hersenstichting Nederland

Nanno is een betrouwbare partner voor de Hersenstichting geweest; hij zegt wat hij doet en hij doet wat hij zegt!